Termékek
Kezdőoldal
DR. IMMUN Masszázsolajok
Masszázs Tudástár
A masszázs eredete
A masszázs hatása
Mikor ne masszírozzon?
A masszázs szabályai
Felkészülés a masszázsra
Masszázs alapfogások
A masszázs menete
Aromaterápia
Anatómiai ismeretek
Reflexológia
Fej- és Arcmasszázs
Hátmasszázs
Haramasszázs (has)
Csonthártya masszázs
Nyirokmassázs
Prosztata masszázs
Önmasszázs
Szegment masszázs
Köpölyöző masszázs
Frissítő masszázs
Fogyasztó masszázs
Anticellulitisz masszázs
Gyógymasszázs
Sportmasszázs
Székmasszázs
Szexmasszázs
Kismama masszázs
Babamasszázs
Hangmasszázs
Ajurvédikus masszázs
Lávaköves masszázs
Lomi-lomi masszázs
Penczel masszázs
Svédmasszázs
Kínai masszázs
Finn masszázs
Japán masszázs
Shiatsu
Reiki
Thai masszázs
Tibeti masszázs
Yumeiho masszázs
Do-in masszázs
Masszázs és egészség
Advertisment:
Álmatlanság

Alvászavarok és masszázs

Az alvászavar kialakulásában számos tényező játszhat szerepet: helytelen alvási szokások, nem megfelelő körülmények, stressz, vegetatív idegrendszeri zavarok, szervi betegségek és a bioritmus felborulása külföldi utazás, váltott műszak, gyakori éjszakázás miatt.

Csaknem minden emberrel megtörténik, hogy időnként nem tud elaludni, sokaknál azonban állandósulnak az alvászavarok.

Az alvászavarok egy része csupán életmódbeli változtatásokkal jól orvosolható, tehát magunk is sok mindent tehetünk a zavartalan, pihentető alvás érdekében!

Megközelítőleg a felnőtt emberek egyharmada szenved krónikus alvászavar miatt, amely ingerlékenységhez, depresszióhoz, memóriazavarokhoz, lehangoltsághoz vezet. Az alváshiány fogékonyabbá tesz a betegségekre, rossz hatással van a munkahelyi teljesítményre és a személyes kapcsolatokra egyaránt.


A lazító masszázsban részesülők nem ritkán kerülnek álom közeli állapotba, illetve vannak, akik el is alszanak a masszázs közben. Az idegnyugtató hipnotikus simítások csaknem azonnal ellazítják a masszírozásban részesülő személyt, s ettől később mély álomba merül.


Az ellazulást sokaknak meg kell tanulni! Ha első alkalommal nem érzi kielégítőnek az ellazulás mértékét, ne adja fel, fokozatosan az ön számára is elérhető lesz a kívánt ideális relaxált állapot.

A masszázs után otthon vegyen egy lazító meleg fürdőt, csepegtessen a vízbe levendula illóolajat. Az esszenciális olajok is elősegítik a kellemes éjszakai alvást.

Mindezek mellett ne feledkezzen meg a mozgásról. A fizikai aktivitás – hosszú séta, sport - segít leépíteni a stresszhormonokat, kellemesen elfáraszt.

 
Egyéb információk
Nagyker. partnerek
Munkatársakat keresünk!
Bannercsere
Link regisztráció
Hajhullás ellen
Advertisment:
Vásárlói vélemények
Szemölcs, tyúkszem
Reuma ellen
Advertisment:
DR. IMMUN hajkúra
Advertisment: